Pages

28 Haziran 2012 Perşembe

Wolfteam Super Mod Hack (Wall Hack,Uçma Vs) 29.06.2012

 Wolfteam Super Mod Hack (Wall Hack,Uçma Vs) 29.06.2012

Merhaba arkadaşlar, artık sadece point blank ile kısıtlı kalmayalım dedim ve wolfteame el attım.Artık wolfteam hacklerinide sitemizde bulabilecek ve sitemizden indirebileceksiniz.Artık sitemizde tik.tl de kullanmayacağım.Yani hackleri daha kolay indirebileceksiniz sitemizi bir yenileme dönemine sokuyorum.Neyse ben konuya geçeyim.Hack tüm serverlarda çalışıyor ama en iyi latin serverında çalışıyor.Hilede çok güzel özellikler var say say bitmez.20'ye yakın özellik var hackimizde.Ayrıca wall hackte renkli wall, yani chams hack.Hack daha yeni güncellendi o yüzden sorunsuz çalışıyor.Türk serverında da çalışıyor.Ban riskide her hackte olduğu gibi var ama çok az. %5 lik bir ban riski ile karşı karşıyasınız o kadar.Neyse ben konumuza geçiyorum.



Hackin Özellikleri Nelerdir ?

Hackte çok fazla özellik var fakat ben bunları tek tek yazacağım.Buyrun o özellikler:

Return at base: Alt +Q
Fly: F1
Fly Walk: F2
Disabled All: F3
Enabled Callsing: Alt+A
Disabled Callsing: Alt+ D
Ghost: Alt+1
Smart Wolf: Alt+2
Berserker Wolf: Alt+ 3
Ice Wolf: Alt+4
Psycho Wolf: Alt+5
Wolf 1: Alt +6
Wolf 2: Alt+7
Wolf 3:Alt+8
Wolf 4: Alt+9
Disabled All Wolf: Alt+0

Arkadaşlar diğer özellikleri yazamayacağım çünkü onlar ekstra özellikler.Bunlar hackimizin as özellikleri.Gördüğünüz gibi çok güzel bir hack.

Hile Hangi İşletim Sistemlerinde Çalışır ?

Arkadaşlar iki tane sistemde kesin çalışıyor.Bunlar win 7 ve xp fakat vistada çalışmıyor.Çalıştıkları işletim sistemleri şöyle:

Windows Xp (32 Bits)
Windows 7 (32 Bits)
Windows 7 (64 Bits)


Hile Menülümü Menüsüzmü ?

Arkadaşlar hile menüsüz bir hack.Zaten yukarda da tuşları verdim.Tek sorununuz tuşları ezberlemek olabilir.Onun için oyuna girmeden önce bir kağıda yazsanız iyi olur :)


Hacki Nasıl Açacağım ?
Verdiğim linkteki dosyayı indirin.Daha sonra rar dosyasını açın ve dizine çıkarta basın.Ondan sonra çıkan dosyarlarda ki .exe uzantılı dosyaya basınız.Sonrada oyuna girin ve hack artık çalışır.
Not: Hack injectorludur.

Hackin Çalışması İçin Bilgisayarımda Hangi Programların Bulunması Lazım ?
Framework 3.5 ve üstü bulunsa yeter.Başka hiçbir ekstra programa ihtiyacınız yok.
Ayrıca bazen bilgisayarınızda farklı programlar hackin açılmasına veya tüm özelliklerinin çalışmasına izin vermiyor.Bu yüzden bu programları tespit edip o programları kapatınız.
Not: Hacki indirdikten sonra bilgisayarınızda ki virüs programıyla taratınız.Ne olur ne olmaz siz kendinizi güvenceye alın.


Download Linki 1: http://turbobit.net/v2bhre04xefc.html

Download Linki 2: http://rapidgator.net/file/21696467/O.rac.e.rar.html

Not: Arkadaşlar linklerden 1 tanesini indirmeniz yeterli.

Keywords:

wolfteam,super,mod,wall,hack,uçma,fly,29,06,2012,haziran,wolf,team,hile,hilesi,cheats,indir,envanter

2 yorum:

  1. ya bende hata veriyor failed execute process diyor
    lütfen yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  2. Framework İNDİR KUR HATA VERMEZ

    YanıtlaSil

Blogger news