Pages

26 Haziran 2012 Salı

Point Blank Aim Bot Hack [27 Haziran 2012] Fixlenme İhtimali Yok

                              Point Blank Aim Bot Hack [27 Haziran 2012]  Fixlenme                                                   


                                                               İhtimali Yok


Merhaba sevgili okuyucular, uzun süredir aim bot hack paylaşmıyorduk.En sonra nisan ayındamı mart ayındamı ne paylaşmışım.O yüzden bende aradım taradım size aimbot buldum.Hem bu hackte injectörede gerek yok.Vereceğim dosyaları oyunun içine atmanız yetiyor.Bu sayede silahınızın tepme ve sekme oranı %70 azalacak.%70 hiçte az bir oran değil.Diğer rakiplerinize karşı size gerçekten büyük bir üstünlük sağlayacak.Ayrıca asla fixlenme ihtimalide yok.Ancak çok iyi bir güncelleme gelirse hack fixlenir.


Hackin Özellikleri Neler ?

Hackimiz zaten ana bir hack değil.Yardımcı hack diye adlandırdığımız hacklerden.Hackimiz aim bot hack.Size verdiğim dosyaları oyun dosyalarının içine atacaksınız.Zaten sonra oyuna girdiğinizde farkı hissedeceksiniz.%70 oranında kullandığınız silahın tepme ve sekme oranını azaltacak.Hack oyuna girdiğiniz anda otomatik aktif olur ve oyundan atmaz.Ayrıca ban yeme riskinizde yoktur.

Hacki Kullanırsam Bilgisayarıma Bir Zararı Olurmu ?

Hayır arkadaşlar hackin herhangi bir hiçbir zararı yoktur.Hatta point blanka yapılmış en temiz ve en zararsız hacklerden biridir.Hem kullanımı basit hemde farkedilmesi zor bir hack.Ayrıca bilgisayarınızıda yormaz ve oyununuzuda kasmaz.

Hacki Nasıl Açacağım ?

İlk önce size verdiğim linklerden hacki indiriniz.Daha sonra inen rar dosyasının içinde hack dosyalarını rardan dışarı çıkartınız.Daha sonra point blankın kurulu olduğu klasöre gidin ve rardan çıkarttığınız dosyaları oyun dosyalarının kurulu olduğu yere atın.Ondan sonrada oyuna girin ve keyfinize bakın.

Hackin Çalışması İçin Hangi Programlar Gerekli ?

Genelde hep framework 3.5 gerekli derdim ancak bu hack için hiçbir programa gerek yok.Yeni formatlanmış ve hiçbirşey kurulmamış bilgisayarda bile çalışır.O yüzden herhangi bir program kurmanıza yada bilgisayarınızdan kaldırmanıza gerek yok.

Download Linki 1:  http://turbobit.net/hc9pl9986y9c.html


Download Linki 2: http://tik.tl/Cbvqi

Not: İki linki birden indirmenize gerek yoktur.Birisi diğerinin alternatif linkidir.



Keywords: point,blank,pointblank,pb,aim,bot,hack,wall,hilesi,hile,indir,imleç,head,shot,hack,poimtblank,project,black,out,27,haziran,2012

32 yorum:

  1. saol çalışırsa teşekkür edrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adsız sen her vh sitesinde görüyorum seni

      Sil
  2. direk pb olduğu klasöre mi admin ?

    YanıtlaSil
  3. inş çalışır çok tşk

    YanıtlaSil
  4. biri bana yardımcı olabilirmi. sonsuzemre@hotmail.com face yda msnden ekleyin. aim hackı yapamadım injektordemi sıkıntı var bi bakın lütfen.

    YanıtlaSil
  5. kardeşim çok saol işe yaradı eline klavyene sağlık

    YanıtlaSil
  6. üstad kurulum klasörüne attık herhangi bir dosya ile değişim istemedi. oyundada pek fark hissedemedim ben ?

    YanıtlaSil
  7. Çalışırsa helal diyecegim sana :))))

    YanıtlaSil
  8. yaw kardes ınmıo lınk ı gırıyorum normal ındır dıyorum !!! bı sayfa cıkıyoru ve ole duru yor habıre 10dk sayıyor yardım pls

    YanıtlaSil
  9. indirdim inşallah işe yarar saol kardeşim.

    YanıtlaSil
  10. İyide hiç analayamadım

    YanıtlaSil
  11. yav kardeş sen bize aim değilde headshot hilesi ver hem bi değişiklik hissetmedim ben bedirhan.alemdar@hotmail.com ekleyin arkadaşlar acil hile lazım.

    YanıtlaSil
  12. kardeşim eline saglıkta bu programı kullandıgmzda blinkte belli olur mu.?

    YanıtlaSil
  13. ben indiridm o senin mallığın

    YanıtlaSil
  14. EMEĞE SAYGI PANPA COK SAGOL

    YanıtlaSil
  15. olm beklicen işte dolck . sorada indir dicen da D:

    YanıtlaSil
  16. kardeş admin değilim ama sanırım sen turbobit den indirmeye calışmışsın boşuna uğraşma inmez rapitgator den dene .

    YanıtlaSil
  17. ben turbobıtten ındrdm hemen ındı. ıns caLısır.

    YanıtlaSil
  18. aim hack ne ise yarıyor adama hep tekmi atıyorsun ?

    YanıtlaSil
  19. Beyler ben indirdim attım kurulu olduğu klasöre ama olmadı biri yardım edebilirmi lütfen

    E-mail::: metofbb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. YAPAMADIM ATTTIM BISY OLMADI admın

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkür ederim çalışıyor. Ama 10 dakika sonra hata alıyorum ?

    YanıtlaSil

Blogger news