Pages

19 Ocak 2012 Perşembe

Point Blank Mega Wall Hack [20 Ocak 2012]

Point Blank Mega Wall Hack [20 Ocak 2012]


Merhaba sevgili okuyucular,


Uzun süredir böyle güzel bir hack beklediğinizi biliyorum.Bu istediğimiz hackin içinde bir çok özellik bulunmasınıda istiyordunuz.İşte tam isteğinize göre harika bir hack buldum ve bloğumda paylaşıyorum.Bu hack sayesinde iyi kill/ death oranları yakalayabileceksiniz.İyi kill/ death oranı demekte fazla exp demek fazla expte fazla level demek :) Evet şimdi hackimizin anlatımımıza geçelim.Her zaman ki gibi hackin özelliklerini ve nasıl açılacağını en ince ayrıntısına kadar sizlere anlatacağım.Hacki açarken sorun yaşamayacaksınız.



Point Blank Mega Wall Hack'in Özellikleri Nelerdir ?


Hackte bulunan özellikler şunlardır:


1- Chams Hack
2- Wall Hack
3- No Fog
4- Rainbow Crosshair
5- Crosshair 2
6- Glass Wall
7- No Sky


Zaten hackte bulunan en önemli özellik wall ile chams hack.O iki özelliğin yeteceğine inanıyorum.


Hacki Nasıl Açacağım ?


Arkadaşlar ilk önce size vereceğim linkten hacki indirin.İndirdikten sonra dosyaları buraya çıkarta basın.Dosyayı çıkarttıktan sonra bir point blank injector indiriniz.İnternetten bu injectoru bulabilirsiniz.Ben paylaşmıyorum çünkü herkesin ayrı kullandığı bir injector var.Bazıları virüslü oluyor bazıları virüssüz yani kişinin zevkine göre değişiyor.O yüzden injectoru size bırakıyorum.Sonra .dll dosyasıyla injectorun adını yapın, injectore basın ve oyuna girin.İyi hackler :)


Hackin Çalıştığına Dair Kanıt: 








İndirme Linki: http://lcut.in/SBA





Keywords: point, blank, pointblank,mega, wall, hack, wallhack, 20, ocak,2012, 2012, pb, indir, download

6 yorum:

  1. bİrader .dll dosyasıyla injectörün adını yapın derken ne demek istedin anlamadım ?

    YanıtlaSil
  2. aynı yapın demek istedim

    YanıtlaSil
  3. ÇALIŞMIYOR !
    Hilenin Menüsünü Nasıl Açıcam ?

    YanıtlaSil
  4. senin kullandığın injector ne?

    YanıtlaSil
  5. kardeş bunun kısayol tuşu varmı direk menü geliyormu ?

    YanıtlaSil
  6. klaviyenizde Home Tuşu Var ona basın chat ekranı açılacak

    YanıtlaSil

Blogger news