Pages

31 Ocak 2012 Salı

Point Blank Wall Hack ve Aim Bot [1 Şubat 2012]

Point Blank Wall Hack ve Aim Bot [1 Şubat 2012]


Merhaba arkadaşlar yeni hack çıktı ve sizlerle paylaşmak istedim.Hack no menu olan bir hack.Yani menüsü yok, özellikleri menü yerine tuşları kullanarak açıyorsunuz.Hackimiz daha çok wall hack'e yönelik bir hack.İçinde bir çok wall hack çeşidi var.Bunların yanında da crosshair ve aimbot hackleri var.İsterseniz biran önce anlatımımıza geçelim.



Hack de Bulunan Özellikler Nelerdir ?


Hack de 5 tane özellik bulunuyor.Hack de bulunan özellikler şunlar:


1- Crosshair:  F9 tuşu ile açılır


2- Aim Bot: İnsert tuşu ile açılır


3- Asus Wall Hack: F12 tuşu ile açılır


4- Graf Wall Hack: F11 tuşu ile açılır


5- Glass Wall Hack: F10 tuşu ile açılır


Not: Arkadaşlar bazen aim botu açınca atabiliyor.O yüzden dikkat etmenizi öneririm.Çok fazla kullanmayın yoksa oyundan atabilir.






Hacki Nasıl Açabilirim ?


Arkadaşlar ilk önce size verdiğim linkten hacki indirin.Sonra inen rar dosyasını açın.Onun içinde de bir dosya var ona da girin.O dosyanın içinde de 2 tane dosya var.Onları rardan çıkartın.Dosyaları rar dan çıkarttıktan sonra .exe uzantılı programa basın ve hacki açın.Hacki açtıktan sonrada oyuna girin ve keyfinize bakın :)


Not: Arkadaşlar hackin çalışması için framework 3.5 veya üzeri bir sürümü kurulu olmalıdır.Eğer framework 3.5 veya daha üzeri bir sürümü bilgisayarınızda kurulu değilse indirip kurun.



 Speedy Share İndirme Linki:http://tik.tl/EPhlF

Turbobit İndirme Linki: http://turbobit.net/nmre65dh2kxw.html


Arkadaşlar iki linkide indirmenize gerek yok.Birisini indirseniz yeter.Ben diğer linki alternatif olarak verdim.Yani ilk linkte bir problem çıkarsa ikinciyi kullanın.

Not: Arkadaşlar linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyin.Zaten 5 saniye bekledikten sonra altta reklamı geç diye bir buton çıkacak.Ona basın zaten sonra indirme sayfası açılacak.

Şimdiden herkese iyi hackler dilerim.

Keywords: pointblank, point, blank, wall, hack, aimbot, aim, bot, 1,şubat, 2012, wallhack, indir, download, full






13 yorum:

  1. ben bi şey sorcam admin bu paylaştığın hackler win7 32 de olmuyo demiii ben deniyon olmuyo ya da yapamadım cvp bekliyorum eğer bana yardımcı olursan admin mail adresime eniyibjk@hotmail.com win7 32 de çalışn wall hack atar mısın ltfn şimdiden tşkkrler ve kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. admin sağol ddediğin herşeyi yaptım ve oldu senden razı olsun

    YanıtlaSil
  3. ya arkadaşlar ben yapamadım ilk sonra yeni bi injector buldum oldu sımdı calısıyo ins atmaz oyundan

    YanıtlaSil
  4. teşkürler admin calısıyo

    YanıtlaSil
  5. injektor ne ya olmuo admın

    YanıtlaSil
  6. ben deniyorum basıuyorum .exe uzantılı programa daha sonra click me çıkıyor ona basttıktan sonra oyuna giriyorum hile programı kapanıyor.... lütfen yardım...

    YanıtlaSil
  7. admin lin kırık lütfen bu hileye ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  8. Admin İndirme linkleri çalışmıyor lütfen linkleri https://www.facebook.com/mahmutozkan.y buna atarmısın teşekürler..

    YanıtlaSil
  9. Admin sağlam bir injector linki verir misin?

    YanıtlaSil
  10. hacı lınke tıklıamıom

    YanıtlaSil
  11. Nasıl bi ekran çıkıyo vh yi başlatttıktan sonra bende siyah bişi çıkıp gidiyo acaba o zamn açılıyomu?

    YanıtlaSil
  12. kardeşim winrarın içinde aimWı.exe var bunu nası lçalıştırıcaz dosya flm yok

    YanıtlaSil

Blogger news