Pages

9 Ocak 2012 Pazartesi

Point Blank WallHack ve Chams Hack [11 Ocak 2012]

Point Blank WallHack ve Chams Hack [11 Ocak 2012]

Merhaba arkadaşlar,
Uzun bir süre fixlenmeyeceğinden emin olduğum güzel bir hacki size sunuyorum.Belki bu hacke daha önce diğer forumlarda rastlamış olabilirsiniz ancak onların hepsinde zararlı virüsler var (keylogger,trojan vb gibi] ancak ben hacki editledim ve bu virüsleri ortadan kaldırdım.Ancak zararsız virüsler kaldı bu virüsler pcnize zarar vermez [reklam virüsleri vb gibi] Neyse fazla uzatmadan hemen hacki paylaşalım ve anlatımı yapalım.
   







Hacki Nasıl Açacağım ?


İlk önce verdiğim dosyayı indirin.Dosya inince dosyayı açın ve dizine çıkarta basın.Dosyalar dizine çıktıktan sonra x1njected.exe adlı dosyayı açın.Sonra oyuna girin ve keyfinize bakın.Zaten oyuna girdikten sonra sol üst tarafta menüyü göreceksiniz.Oradan istediğiniz özelliği açın ve kafanıza göre takılın :)

İndir: http://www.uploadic.com/0i66vcf3ybrg
Arkadaşlar içinde virüs var ancak bu virüsler zararsız (reklam virüsleri) o yüzden rahatlıkla kullanın

www.pointblankwallhack.blogspot.com olarak siz pbwh okuyucularına iyi hackler dileriz.İnşallah hackimizden memnun kalırsınız.Ben memnun kalacağınıza inanıyorum.Bizi takip etmeye devam edin.En yeni ve güncel hacklerle sizlerle olacağız.

Keywords: point,blank,wall,chams, pb, hack, indir, 11 ocak 2012,11,ocak,2012

3 yorum:

  1. Teşekkürler oyundan atma sorunu var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. "File corrupted!. This program has been manipulated and maybe
    it's infected by a virus or cracked. This file won't work anymore"
    hatasını veriyor.

    YanıtlaSil

Blogger news