Pages

30 Ocak 2012 Pazartesi

Point Blank Pbjack Wall Hack [30-31 Ocak 2012]





Point Blank Pbjack Wall Hack [30-31 Ocak 2012]


Merhaba pointblank. blogspot. com okuyucuları,


Özel işlerimden dolayı siteye yaklaşık bir on günlük ara vermiştim ama şimdi yine sizlerleyim.Umarım bu süre içinde hacksiz kalmamışsınızdır. Kalmışsanızda önemli değil şimdi ben o kıtlığı bitiricem :D Yepyeni bir hackle karşınızdayım.Hemen anlatıma geçiyorum.



Hackin Özellikleri Neler ?


Hack de her zaman olduğu gibi yine wall hack özelliği mevcut.Zaten tüm okurların en fazla istediği özellikde bu.Onun dışında chams özelliği mevcut ve aim bot mevcut.Ancak aim bot özelliği direkt kafaya atmıyor.Bu sayede hack olduğunuz anlaşılmıyor.Kalbin biraz üstüne boynunda biraz aşağısına sıkıyor.Buda zaten iyi damageli silahlarla tek atmanızı sağlıyor.Tabi birde no recoil özelliği var buda geri tepmeyi engelliyor.Özellikleri liste halinde yazacak olursa şöyle:


Wall Hack


Chams Hack


Aim Bot


No Recoil


Full Bright


Anti Flash


Hacki Nasıl Çalıştıracağım ?


Çalıştırması en basit hacklerden biri.İlk önce size verdiğim dosyayı indiriyorsunuz.Sonra inen rar dosyasını açıp içindekini çıkarıyorsunuz.Sonrada çıkarttığınız dosyaya tıklayıp oyuna giriyorsunuz :) Burda ufak bir hatırlatma yapıyım eğer hacki rarın içinden çıkarmazsanız çalışmaz.Rardan çıkarmanız gerekiyor.


Hackin Özelliklerini Nasıl Açacağım ?


Hack zaten menülü bir hack.Oyunu açınca menü gelmezse inserte basın menü gelir.Menüdende yön tuşlarını kullanarak hacki açın


Hatırlatma: Bildiğiniz üzere her hackin çalışması için framework 3.5 veya üzeri bir sürümü gerekiyor.Eğer bilgisayarınızda kurulu değilse lütfen indirip kurunuz.



İndirme Linki: http://lcut.in/SzV

Alternatif İndirme Linki: http://lcut.in/SA1

Arkadaşlar iki linkide indirmenize gerek yok.Birisini indirseniz yeter.Ben diğer linki alternatif olarak verdim.Yani ilk linkte bir problem çıkarsa ikinciyi kullanın.

Not: Arkadaşlar linke tıkladıktan sonra 5 saniye bekleyin.Zaten 5 saniye bekledikten sonra altta reklamı geç diye bir buton çıkacak.Ona basın zaten sonra indirme sayfası açılacak.

Şimdiden herkese iyi hackler dilerim.


Keywords: point, blank, pointblank, wallhack, wall, hack, indir, aimbot, chams, no,recoil, indir, download, 30,31, ocak, ,2012

5 yorum:

  1. cok sağol admin kardes senin kadar ayrıntılı anlatan y0k hack calisiyo

    YanıtlaSil
  2. işallah çalışır admin...

    YanıtlaSil
  3. hocam hack'e tıklayınca the hack out of day yazıyor.

    YanıtlaSil
  4. üstad sağol hacki çalıştırabildim adamları deşiyorum :D

    YanıtlaSil
  5. Admin Kardeşim Canım Benim BaK Bu Çalışmıyor Acaba Nedeni Şu Olabilirmi Benim Bilgisayar xp sp3 ?

    YanıtlaSil

Blogger news