Pages

16 Eylül 2011 Cuma

Point Blank 17 Eylül 2011 Wall Hack Yeni Sürümle Uyumlu



Point Blank 17 Eylül 2011 Wall Hack Yeni Sürümle Uyumlu

Merhaba sevgili okuyucularım,

Bazı sebeblerden dolayı bloglamaya uzun bir süre ara vermiştim.Ancak yeniden başlamaya karar verdim.Biliyorum aradan çok zaman geçti ancak ben yeni bir hackle karşınızdayım.Gerçekten bu hacki bulana kadar canım çıktı J Bu point blank hackinde sadece wall hack özelliği var.Lakin sadece wall hack özelliğininde işinizi göreceğine inanıyorum J



Hackin Özellikleri Nelerdir ?

Yukarıdada belirttiğim gibi hackin sadace wall hack özelliği var.Duvarın arkasından rakip oyuncuların isimlerini görüyorsunuz.Bu sayede nerede olduklarını tespit ediyorsunuz.Çöl haritasında bombayla katliam yapabilirsiniz bu özellik sayesinde :)


 Hackin Tuşları (Yani Özellikleri Açan Tuşlar)

Sadece bir özelliği var o özelliği aktive etmek içinde page up tuşuna basmanız yeterli
Pageup: Wall Hack


Hacki Nasıl Açacağım ?
Size verdiğim linkteki dosyayı indirin.Ondan sonra rar dosyasını açın ve yukarıdaki buraya çıkart tuşuna basın.Çıkartma işlemi tamamlandıktan sonra point blank injectorunuzle .dll dosyasının adını aynı yapın.Yani şöyle; injectorun adı pb’yse dll dosyasınında adı pb.dll olacak.Ondan sonra injectore tıklayın.Oyuna girip keyfinize bakın :)

Kötü Niyetli Yazılım Varmıdır ?
Dll dosyasında kötü niyetli yazılım olmaz.İnjectorler virüslü diye injector koymadım hackin içine.Sonra bana virüs var diye geliyorsunuz.İnjector olmadığından dolayı virüste olmaz.Virüssüz bir injector kullanmaya özen gösterin. 

Dosyanın Boyutu Ne Kadar ?
Dosyanın boyutu tam tamına, 1,32 MB’ dır.10-20 saniyede iner.Maksimum 1 dakika sürer.


İndirmek İçin: http://www.uploadic.com/ud0lt1ys86ft

Kısa Link: http://udic.co/2097

Virüs Taraması Sonucu : http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=8c15155bed9f78a110cc0fcaea74bec24be61b21e26d8b47cd26bd850550ffef-1316208147

Hackden Resimler:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger news