Pages

16 Ağustos 2011 Salı

Point Blank Wall Hack 16 Ağustos 2011 En Güncel Hack

Point Blank Wall Hack 16 Ağustos 2011 En Güncel Hack

Merhaba pointblankwallhack.blogspot.com okuyucuları,

İlk yazımda hemen sizlere bir hack vermek istiyorum.Öyle bloğumu açtım hayırlı olsun gibi bir konu açmak yerine, yararlı bir konu açayım dedim :D Neyse hemen geçelim hackimize.Hackimiz menüsüz hack, yani tuşlara basarak çalıştıracaksınız yanda menü olmayacak.



Hackin Özellikleri Nelerdir ?

Hackin çok fazla özelliği var gerçekten.Hemde baya fazla (: Yazayım hackimizin özelliklerini hemen.

Superjump: Çok yükseğe zıplama
NoFallDamage: Yüksekten düşüp ölmeme
Sınırsız Stamina
Wall Hack: Duvar hack
Speed Hack: Hız hacki
No Recoil: Geri tepmeme
Unlimited Ammo: Sınırsız mermi
Unlimited Healt: Sınırsız can

Gördüğünüz gibi özellikler baya bir iyi (: Herhalde alamayacağınız adam kalmayacak artık

Hackin Tuşları (Yani Özellikleri Açan Tuşlar)


Superjump: F1

NoFallDamage: F2

Sınırsız Stamina F3

Wall Hack:  F4

Speed Hack: F5
No Recoil: F6
Unlimited Ammo: F7

Unlimited Healt: "

Bu tuşlara basarak hacki açabilir ve keyfinize bakabilirsiniz (:

Hacki Nasıl Açacağım ?

İlk önce inen rardaki dosyaları masaüstüne çıkartın.Rarın yukarısında ki dizine çıkart tuşuna basarak dosyaları çıkarabilirsiniz.Daha sonra point blank wall hack adlı exeyi açın.Sonrada oradaki inject tuşuna basın ve oyuna girin.Ondan sonrada milletin kafasına kafasına sıkın kurşunları :D

Kötü Niyetli Yazılım Varmıdır ?
 
Hayır arkadaşlar yoktur.Hacki bizzat ben kendim kullanıyorum vede şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım.Sizde gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Virüs taramasıda var aşağıda.

Dosyanın Boyutu Ne Kadar ?

 Dosyanın boyutu 800 kb.1-2 saniyede iner yani bilgisayarınıza :)

İndirmek İçin: http://www.uploadic.com/88dta363gvw5

Virüs Taraması Sonucu : http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=f169cd349cd634c33128b50866f9dee091ddc9e94be00fd3c5fa77c72eef19d2-1313497072

Hackden Resimler:

7 yorum:

  1. knk cok sagol acayip bir sekilde calisior hack adamımsın xD

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim coook sağol çalıştırmayı başardım eline saglık

    YanıtlaSil
  3. denedim çalışmadı injectörle denedim bozuk görüntü hatası verdi yardım plss

    YanıtlaSil
  4. kardeş link kırırk link değiştirebilirmisin

    YanıtlaSil
  5. Linkleri Yenilemelisin!!

    YanıtlaSil
  6. Kardeş dosya yok :S

    YanıtlaSil

Blogger news