Pages

27 Nisan 2012 Cuma

Point Blank Wall Hack [27 Nisan 2012]

Point Blank Wall Hack [27 Nisan 2012]

Yaklaşık bir haftadır wall hack paylaşmıyorduk ancak elime geçer geçmez paylaşacağım demiştim ve daha 1 saat önce hack elime geçti.Bu hackte bazı ufak yenilikler olmuş.İlk önce kodlama tamamen değişmiş bu sayede daha uzun süre oyundan atmıyor, fakat dezavantajı ise her bilgisayarda çalışmıyor.Mesela benim bilgisayarımda çalışırken başka arkadaşımda çalışmadı.Yani çalışıp çalışmaması biraz şans faktörü.Tabi şans faktöründen ziyade başka etkenler vardır ancak ben bu etkenleri bilmiyorum.O yüzden çalıştıramayanlara şu programı kur çalışır diyemeceğim.Neyse fazla uzattım hemen anlatım kısmına geçelim.

Hackin Özellikleri Nelerdir ?

Hackte 3 tane özelliğimiz var.Bu hack biraz pro bir hack.Yani uçma, atlama, zıplama vs yok.Daha sade bir hack.Özellikler Şunlar:

Wall Hack: Otomatik Açılır
No Recoil: Scroll Lock
No Spread: Scroll Lock

Açıp kapamada aynı tuşlardan.Sadece wall hacki kapayamıyorsunuz, kapamak için oyundan çıkmanız gerekiyor.
 
Hacki Nasıl Açacağım ?

Verdiğim linkteki dosyayı indirin.Daha sonra rar dosyasını açın ve dizine çıkarta basın.Ondan sonra bilgisayarınız kaç bit ise (32 bit vb) ona uygun bir injector bulun.O bulduğunuz injector ile benim verdiğim .dll dosyasını inject ediniz.Sonrada oyuna girin ve hack artık çalışır.
 
Hackin Çalışması İçin Bilgisayarımda Hangi Programların Bulunması Lazım ?
 
Vallahi bu hack için birşey diyemiyorum çünkü çok farklı bir kodlama ve yapıya sahip.Çalışıp çalışmaması şans faktörü.
 
 

Google Keywords: point, blank, wallhack, wall, hack, pointblank, 27, nisan, 2012, full, indir, download, teklink, hile, no, spread 

Blogger news